čtvrtek 2. ledna 2014

Molton Brown aneb vyhozené peníze

Ahojky,
 
K Vánocům jsem jako jeden z dárků dostala dárkové balení od Molton Brown a dnes bych Vám o něm ráda něco napsala. Určitě nechci být hned ze startu neuctivá, když píšu v nadpisu "vyhozené peníze". To vysvětlím níže :)
 
 
 Krabice vypadala celkem neutrálně a uvnitř jsem našla sprchový gel a mléko na ruce.
 
 
Oboje má 300ml což je až až :)
 
 
Sprchový gel Vitalising vitamin AB+C je krásně čirý voňavý gel. Vůně mi připomíná jasmín, ale to je jen můj pocit. Po vykoupání vůně zůstává na pokožce a gel nikterak nevysušuje. Kůži mám jemnou a příjemně provoněnou. 
 
 
Krém na ruce thai vert se mi velice zamlouvá, protože má punpičku :) Vždycky si kupuji klasické tuby, ale tohle je pohodlnější. Krém mám postavený na lince v bytě, kde procházím nejčastěji a pokaždé když jdu kolem, tak si "cáknu" na ruku a namažu si ruce. Krém je velice lehký a nemastí. Což je výborné, protože do 10ti vteřin můžete klidně šahat na cokoliv a neumastíte to. Nadruhou stranu v zimním počasí je celkem zbytečný, protože mám ruce i po něm suché. Vůně je velmi neutrální až téměř žádná :)
 
Ale abych se vrátila k tomu proč jsem napsala "vyhozené peníze". Jak krém tak sprchový gel jsou super a velmi příjemné a zařadila bych je do kategorie "lepší drogérie". Ale když jsem hledala na internetu kolik tahle sranda stojí, tak jsem našla, že gel stojí cca 950Kč a krém na ruce cca 850Kč. Což mi natolik vyrazilo dech, že jediné co mě napadlo je - vyhozené peníze. Za tuhle cenu bych si představovala vetší luxus.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat