úterý 26. května 2015

Těhotenský podpůrný pás Anita Babybelt 1700

Jelikož mě poslední dobou hodně trápí bolesti třísel a kyčlí, rozhodla jsem se zakoupit těhotenský pás.
Na internetu jsem pátrala a bolesti jsou způsobené přetížením vazů těžkým bříškem. 
Prodává se hodně pásů, cenově od 300Kč do .... Tento, co jsem koupila já se dá sehnat na e-shopu za 799Kč. Vybrala jsem ho kvůli hodně kladným recenzím od maminek. 

Já jsem koupila černý, velikost XS - moje váha před otěhotněním byla 55kilo a nyní mám 70kilo. XS mi sedí, ikdyž bych asi snesla větší :) Díky suchému zipu se ale přizpůsobí. 



Specifikace uvedená prodejcem: 


Bříško roste!
Po celou dobu těhotenství bříško roste, přibývá na váze i objemu a tím více a více omezuje výkonnost zdravého těla. Optimální váhový přírůstek během těhotenství by měl být zhruba 10 až 14 kg, ale bývá velmi často překročen.
V čem bývá problém?
Narůstající hmotnost táhne bříško dopředu a dolů. Tlačí na břišní stěnu, pánev a zatěžuje páteř. Pro vyrovnání tohoto zatížení prohýbá těhotná žena horní část těla dozadu. Přitom dochází k vychýlení spodní části páteře dopředu. Toto dlouhodobě špatné držení těla většinou přetěžuje zádové svalstvo a vyvolává trvalé bolesti v kříži a zádech.
Řešení:
Mnohým nastávajícím maminkám ulehčí od těchto nepříjemných bolestí Anita-podpůrný princip. Jeho účinnost byla klinicky testována a ověřena na Univerzitní klinice ve Frankfurtu nad Mohanem.  Proč Anita-podpůrný princip? účinná pomoc při bolestech zad a kříže břišní partie je velmi elastická a roste spolu s objemem bříška snadno se obléká i svléká perfektně sedí při stání, sezení i vleže KLINICKÝ TEST PODPŮRNÉHO SYSTÉMU AnitaMaternity: (Univerzitní klinika ve Frankfurtu nad Mohanem) 100% z ošetřovaných těhotných žen si stěžovalo na bolesti zad a u 82% z nich díky nošení Anita-podpůrného pásu bolesti ustaly 96% žen si stěžovalo na tlak a pocit napětí v břiše a v pánevní oblasti a u 93% z nich tento pocit ustal 60% žen si stěžovalo na vleklé bolesti pánve a u neuvěřitelných 90% z nich se bolesti zmírnily! Materiál prodyšné mikrovlákno Snadné a praktické nošení! zapracovaný podpůrný pás je vzadu opatřen suchým zipem a je možné ho libovolně nastavovat jeho nošení během těhotenství napomáhá k obnovení pevnosti břišní stěny po porodu pás můžete nosit pod jakékoliv oblečení, jeho nošení je pohodlné a příjemné Velikosti XS - XL = 36 - 50 / 52


A moje zkušenost?
Na poprvé jsem si nebyla jistá, jak hodně mám pás utáhnout, abych miminko netlačila, ale zároveň, aby bříško bylo podepřené. Zvolila jsem takovou střední cestu, a musím říct, že po pár hodinách nošení cítím úlevu. 

Ještě jsem zvědavá, jak bude fungovat, po dlouhé procházce, nebo dlouhém nakupování. :) To vždycky umírám a kulhám :D
Za mě ale určitě doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat