pátek 10. října 2014

Alpecin C1 - zázrak na vypadávání vlasů!!!

ALPECIN Hair Energizer - Coffein Shampoo C1
Tento šampon používám už dlouho. Nyní mám druhý, s tím, že vlasy myju obden a jedna lahev mi vydržela 2,5 měsíce!
 
Pokud vlasy nemorduju, tak mi nepadají. Takže nemám problém hormonální, ani mi nechybí žádné vitamíny v těle. Ale občas se neudržím na plácnu si na hlavu nějakou barvu, ikdyž vím, že jí nesnesu. Po barvení mi okamžitě začnou padat vlasy a většinou mi vypadá tak 1/3 vlasů! Což je opravdu nepříjemný. Stalo se mi to 2x. Vždycky mě bolí pokožka hlavy. Usuzuji, že barvu na vlasy nejspíš tedy nesnese moje pokožka. Proto jsem nutně potřebovala něco, co mi pokožku hodí zpět do kondice.
 
 


Něco málo o šamponu, co píšou v lékárně:
 
Kofeinový šampon Alpecin posiluje oslabené vlasové kořínky a předchází dědičnému vypadávání vlasů.
Dědičně a hormonálně podmíněné vypadávání vlasů ohrožuje až 96 % mužů. Přípravky Alpecin využívají v účinném boji proti plešatosti kofein. Kofein brání negativnímu působení testosteronu (DHT) přímo ve vlasových koříncích a zajišťuje tím dostatečné množství energie potřebné k růstu vlasů.
ALPECIN Hair Energizer - Coffein Shampoo C1 je šampon, který stimuluje růst vlasů přímo u vlasového kořínku. Posiluje oslabené vlasové kořínky. Předchází dědičnému vypadávání vlasů.

Při každodenním mytí vlasů šamponem C1 jsou vlasové kořínky okamžitě zásobeny aktivními látkami. Alpecin Coffein je ve vlasovém kořínku velmi dobře prokazatelný již za 120 sec.
Zevní aplikace kofeinu je naprosto jednoduchá a účinné látky působí přímo tam, kde je jich třeba.
 
V tomto popisu je vlastně všechno řečeno. Nelekejte se, že je šampon pro muže. Je to uplně jedno. Tedy pokud Vám nevadí pánská vůně a to, že je šampon modrý. Ovšem když něco funguje, tak je fuk, zdali voní, nebo ne.
 
Abych se tedy vrátila ke své zkušenosti. Hned po prvním použití, mi vlasy přestali padat a pokožka se mi zklidnila, přestala bolet a svědět! Opravdu! Je to můj zázrak. Po 2 měsících mám ve vlasech nové mini vlásky, které dorůstají. Další prima věc je, že šampon neobsahuje silikony. To proto, aby vlasy nebyly uhlazené, ale nadýchané a působyly hned od začátku větším objemem. Jako bonus považuji, že vlasy mi za ty dva měsíce narostly asi o 4 cm...ovšem to mohlo být i způsobené tím, že jsem si je nechala radikálně zkrátit.
 
Upozorňuji, že pokud někomu padají vlasy z hormonálních důvodů, nebo protože nemají dostatek živin a vitamínů ze vnitř, tak Vám nejspíš šampon nepomůže.
 
Shrnutí:
100% doporučuji!
 
A co Vaše zkušenosti? Máte něco co Vám pomáhá?
 
Just Be Yourself :*
 
 
 



4 komentáře:

  1. Páni :) mně jednu dobu hodně vypadávaly vlasy a pomohl mi Biosil plus :) teď hledám něco, po čem mi vlásky trošku povyrostou, ale vážně nevím jestli tohle koupit jen kvůli tomu :) asi radši budu trpělivá :)
    Máš moc příjemný styl psaní :) Jen tak dál))
    Tvůj nejnovější follower xx

    Moc by pro mě znamenalo, kdybys navštívila můj blog, když bys měla chvilku :)

    Berry The Blue

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi děkuji za krásný komentář! Opravdu mě moc těší zpětná vazba a co teprve kladná! Každopádně Biosil beru občas také a pomáhá mi hlavně na nehty, které se mi jinak třepí. Alpecin určitě vyzkoušej, není drahý. Mám dojem, že je to 250ml za cca 150Kč. Což oproti drogérkovým šamponům je hodně muziky za málo peněz :)

      Vymazat
  2. Už jsem o něm mnohokrát uvažovala a asi si ho koupím :) Jinak pokud by ses chtěla stát mým pravidelným čtenářem, budu ráda a ráda se stanu tvým :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat