pondělí 13. října 2014

Himalaya Herbals - bylinkami ke zdravé pleti?

Tato značka mě už dlouho lákala. Miluju totiž všechno co zavání přírodou, bylinkami apod. :)
Nejdřív jsem v Tescu narazila na Multipurpose Cream za pár kaček, tak jsem ho hned hodila do košíku, pak mi přišel Ladybox, kde byl peeling Neem Scrub...no a když mi tyto dvě věci fungovaly, koupila jsem si ještě u Rossmanna pleťový krém Nourishing Skin Cream. A tak vzniklo trio na problematickou pleť :)


 
Začnu popořadě. 1. Multipurpose cream:
Oficiální popis: Krém je obohacen o Aloe Vera, která má silně antimykotické a antibakteriální vlastnosti. Dále obsahuje Zinek calx, který má protizánětlivé vlastnosti. Indický Mader a Čínský dmek mají antiseptické účinky působící na kožní infekce. Ochranný a víceúčelový krém zklidňuje bolavou pokožku, chrání a pomáhá udržovat celkový stav pokožky.
 
Krém mi strašně krásně voní. Někomu to ale může smrdět. Když si "roznípu" obličej, opravdu pomáhá hojit stroupky. Ikdyž je mastný, neucpává póry a pleť je po něm díky zinku matná! Nedoporučuji ale používat každý den na celý obličej, zinek vysušuje. Lepší je používat jen lokálně na postižená místa. A malé info - můžete ho koupit pod názvem Multipurpose cream, nebo Antiseptic cream. Výrobek je to totožný.


2. Purifying Neem Scrub:
 
Obsahuje Nimbu, která má antibakteriální účinky. Peeling má velké zrníčka, ale neskrábe a nedráždí pleť. Je krémový a pleť zanechá jemnou, vláčnou a hydratovanou. Krásně voní. 

 


3. Nourishing Skin Cream
 
Velmi lehký hydratační krém na smíšenou pleť. Musím přiznat, že za ty peníze (cca 60kč?) je opravdu perfekní. Velmi příjemně voní a pleť nezanechává mastnou, ani lepivou. Pleť je po něm taková hebká a příjemná. Dokonce mi ani neucpává póry, jako většina jiných krémů. Za mě za jedna!
 
 
Všechny tři výrobky jsou za svělé peníze, proto je mohu s čistým svědomím doporučit, protože v téhle cenové relaci, jsou naprostou jedničkou.
 
Akné se mi tedy nezlepšilo, ale tenhle boj už jsem vzdala. Stačí mi, když má pleť alespon hydratovanou a zklidněnou. Což Himalya dokázala. :)
 
 
Co vy? Máte něco osvědčeného, co pravidelně používáte? Dejte mi vědět :)
 
PS: blíží se 3000. zobrazení mého blogu. Není to moc, ale mám z toho hroznou radost. Proto bych chtěla udělat nějakou Giveaway, abych Vám poděkovala...měli by jste zájem? :)
 
 
Just Be Yourself

8 komentářů:

  1. Docela ráda bych od nich něco vyzkoušela, ale zatím jsem na tuhle značku ještě nenarazila :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i v Globuse se jejích výrobky dají sehnat :-)

      Vymazat
  2. Mají jí v Tescu nebo u Rossmanna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré tipy, na Himalayu jsem koukala v drogérii už několikrát, ale zatím jsem ji nevyzkoušela. Co se týče věcí, které se osvědčily mně, tak mohu doporučit hydratační krém Garnier Essentials :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? A který konkrétně? Od garnier jsem měla nějaký ten Match Moisture a moc mi nepadl...

      Vymazat
  4. Díky za super tipy, zrovna jsem na tu značku koukala v Tescu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Peeling mě nijak extra neoslovil, byl na mě moc jemný. Za to multifunkčí antibakteriální krém mám už po několikáté a je báječný :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda je, že je velmi jemný, na důkladný peeling to není :)

      Vymazat