čtvrtek 10. října 2013

Když mám chvilku pro sebe...

Poslední dobou jsem v jednom kole. Nechápu jak je to možné, protože nemám děti :) Každopádně vstanu ráno, do práce, domu, nakoupit, uklidit, uvařit, vyvenčit psa a zastavím se až okolo osmé večer. Proto jsem hrozně ráda, když mám chvilku sama pro sebe a mohu si vyčistit hlavu. V takovém případě většinou sáhnu po knize. Musím se přiznat, že ke čtení se vždy dlouho nutím, ale když už se mi konečně podaří, přimět se otevřít knihu, většinou se začtu a nemohu se odtrhnout. Proto bych Vám chtěla dát tip. Pokud máte rádi historické romány, tahle kniha mě doslova pohltila...
 
Nevinná zrádkyně / Innocent Traitor
Autor: Alison Weir
Jde o drama z tudorovské Anglie. Skrze jímavý příběh jedné z nejtragičtějších postav tudorovské Anglie, mladičké „devítidenní královny“ lady Jane Greyové, nahlížíme do doby krátce po smrti Jindřicha VIII. Lady Jane Greyová, jíž koluje v žilách královská krev, odmalička ví, že se jednou má stát královnou, ale osud si někdy s životy lidí krutě zahrává. V prostředí plném intrik a vášnivých náboženských sporů, se stává šachovou figurkou v mocenské hře svých urozených rodičů, kteří ji vženou do nešťastného manželství a donutí ji přijmout královskou korunu.
Tento příběh je, založený na pravdivých událostech a na skutečné lady Janě Greyové. O to víc, je tento román dechberoucí, protože když si uvědomíte, že všechno co čtete, opravdu prožívala mladičká Jana, vezme Vás to za srdce. Nechci přímo psát důležité spojníky z knihy, pro případ, že by jste se rozhodli, knihu si přečíst :)
Nicméně vřele doporučuji, i já jsem na tuto knihu dostala doporučení od kamarádky. Četla jsem ji na letošní dovolené a musím říct, že i slzička ukápla :)
 
Pěkný den Vám přeji,
 
Iveta
 

Žádné komentáře:

Okomentovat