pátek 4. října 2013

M.A.C Studio fix fluid SPF15

V tomto článku bych ráda udělala recenzi na makeup, který mě používám už dlouhou dobu a je pro mě naprosto bezkonkurenční. 
Na oficiálních stránkách společnosti MAC se o tomto produktu píše, že je to moderní makeup, který kombinuje přírodní matný povrch a střední krytí se širokým spektrem UVA / UVB SPF 15 ochrany. Nanáší se snadno a rovnoměrně. Komfortní a dlouhotrvající, pomáhá minimalizovat výskyt pórů a nedokonalostí, čímž pleti propůjčuje hladší vzhled.

Pro tento makeup jsem se rozhodla po spoustě vyhozených peněz za "drogérkové" makeupy. Samozřejmě makeupy drogérkových značek mohou někomu vyhovovat, ale mně se po jakémkoliv, a že jsem jich  vyzkoušela kvanta, do druhého dne zhoršila pleť. Vyskákaly mi pupínky, ucpaly se mi póry a leskla se mi pleť. Proto jsem se rozhodla, na doporučení kamarádky, investovat do MACu. A dobře jsem udělala. Studio fix fluid používám víc jak rok a nezanáší pleť, nemastí a má krásný matný finish. 
Za příjemný bonus považuji obsluhu v kamenném obchodě MAC. Nejspíš je to samozřejmost v obchodech dražší kosmetiky, ale já jsem byla překvapená. Po vstupu do obchodu MAC se na Vás vrhne ochotný prodavač/ka usadí Vás do křesílka, zjistí jakou máte pleť a najde Vám vhodný odstín odzkoušením na Vaší lícní kosti. :)

A tady už přidávám foto, jak makeup vypadá na tváři. Já mám konkrétně odstín NC25.

Shrnutí:

  • Neucpává póry
  • Oil  free složení
  • SPF15
  • Matný vzhled
  • Balení s pumpičkou


Žádné komentáře:

Okomentovat