pátek 25. října 2013

Říjnový mýtický tajemný Ladybox

Ahojky všem.
Je to skoro až neskutečný, ale měsíc utekl jako voda a máme tady další Ladybox. Krabičku plnou překvapení, na kterou se každý měsíc těším jako malá holka. Minulý měsíc jsem byla nadšená. A jak stojí Ladybox tento měsíc? Podíváme se na to :)



Jako první jsou každopádně vidět letáčky, je tam 10% sleva na výrobky Skin79, pak letáček k níže uvedeným výrobkům od L´Oréal a letáček k Palmer´s CBF Firming.



L´oréal Proessionnel Mythic Oil Souffle d´Or šampon a péče


Tento šampon a kondicionér jsem hnedka dnes vyzkoušela, protože mi zrovna došel šampon. Šampon i péče je obohacen o arganový a saflorový olej. Slibuje péči bez zatížení. Překvapilo mě, že je kondicionér průhledný, gelový. Myslím, že jsem takový kondicionér ještě neviděla. Prvotně mě překvapila vůně, která se mi moc nelíbila, ale po umytí mi začala být docela příjemná. 


V obou výrobcích jsou třpytky. Je to moc pěkné, ale podle mě naprosto zbytečné.
Uvidím po delším používání, ale po prvním použití jdou vlasy dobře rozčesat. Nadýchané jsou a nejsou zplihlé jako po některých kondicionérech. Sympatické je, že neobsahuje silikony.

Catrice Gelová rtěnka Ultimate Shine 060


Prvotně mě lehce zaskočil odstín rtěnky, ale ona je docela málo pigmentovaná. Musíte rty přetřít tak 5x aby chytla alespoň trochu sytou barvu. Takže jsem vlastně spokojená, protože lehký odstín růžové je pro mě vhodnější než sytá růžová. Docela hezky hydratuje, je příjemná. :)




Catrice řasenka Better Than False Lashes Black


Jůůů zrovna mi dochází řasenka, takže mě se opět LadyBox trefil do vkusu. Jinak klasická černá řasenka no. Nevím co dodat. Upřímně název je přehnaný. Pochybuji, že by mohla řasenka vytvořit řasy lepší než umělé. Tedy lepší možná, ale určitě ne delší a hustší.:)


Skin79 Face Sheet Mask


Tak já jsem konkrétně dostala Pearl Brightening. Hned jsem jí utíkala vyzkoušet. Líbí se mi, že je to plátýnková maska, dobře na obličeji drží a je opravdu kvalitně napuštěná. Škoda jen, že se dá použít jen jednou, protože masky za 30Kč v takovémto balíčku, pokud jsou normálně nanášecí, tak se dají použít třeba i 4x. 
Že bych po použití byla rozzářená nepozoruji. Ale mám celkem hebkou pokožku.

Chi Chi Chi :) 

Palmer´s CBF Firming Butter/Lotion vzorek


No tak za prvé. Palmer´s už je v Ladyboxu trochu ohraný. A za druhé vzorek zpevňujícího mléka je podle mě zbytečnost. Vzorek je super u makeupu nebo já nevím. Ale tohle je zbytečnost.

A to je z říjnového Ladyboxu všechno. Objednali jste si tento měsíc taky? Jak se Vám líbí? :)

Přeji Vám všem krááásný prodloužený víkend :)

Iveta

Žádné komentáře:

Okomentovat