čtvrtek 10. října 2013

Vichy Normaderm


Vichy Normaderm je řada pro mastnou a problematickou pleť. V tomto článku bych ráda popsala tři výrobky z této řady, které jsem si koupila.

1. Vichy Normaderm hloubkově čisticí gel pro mastnou a problematickou pleť (Gel nettoyant purifiant profond) 200ml -259 Kč 
Vichy Normaderm Hloubkový čisticí gel: Gel vyvinutý laboratořemi Vichy pro péči o pleť žen, které trápí zanešené nebo rozšířené póry, zarudnutí, lesklé partie, pupínky a nepravidelný povrch pleti. Gel je vhodný pro každodenní hloubkové čištění problematické pleti, odstraňuje nečistoty i přebytečný kožní maz, získáte intenzivní pocit čisté a svěží pleti. Již po měsíci užívání jsou problematické projevy viditelně redukovány. Normaderm Gel je hypoalergenní (nezpůsobuje alergické reakce) a nekomedogenní (neucpává póry).
        Čistící gel určený na mastnou pleť. Většinou si kupuji řady z levnější cenové kategorie. Ale protože mi plus mínus moc napomáhaly a moje pleť se spíš horšila, než zlepšovala, rozhodla jsem se investovat do této řady. Gel je na první vyzkoušení velice jemný, hezky pění, krásně voní a pleť opravdu vyčistí. Bohužel mou pleť po pár dnech začal velice vysušovat. Nevěděla jsem jestli je to mou pletí nebo ne, tak jsem si pročetla recenze na tento výrobek a většinou se všichni schodují na tom, že tento výrobek vylice vysušuje. Není ale tedy špatný, jen se hodí jen pro opravdu mastnou pleť. Buhužel problematická pleť nemusí být zákonitě mastná, ale může být i normální nebo smíšená a pro tento typ pleti se Normader nehodí.

2.Vichy Normaderm čisticí peeling pro mastnou a problematickou pleť (Gel exfoliant désincrustant) 125 ml - 345Kč
Vichy Normaderm čisticí peelingový gel s vyhlazujícími mikročástečkami: uvolňuje a ozdravuje nanesené póry, zjemňuje povrch pleti. Peelingový gel je určen pro péči o mladou pleť, kterou trápí rozšířené a ucpané póry, zarudnutí, lesklé partie, pupínky a nepravidelný povrch. Normaderm peelingový gel má svěží texturu, tvoří bohatou pěnu a snadno se oplachuje. Zajišťuje každodenní čištění problematické pleti. Pravidelným používáním je pleť čistší a zjemněná. Hypoalergenní (minimum alergických projevů).
        S peelingem je to úplně stejné jako jako s čistící gelem. Opět velice vysušuje a hodí se proto pouze pro velice mastnou pleť. Mimoto mi peeling přijde na obličej poměrně hrubý. Pro obličej pozdážděný od akné, bych určitě volila peeling s jemnějšíma zrníčkama.


3.Vichy Normaderm krém pro mastnou a problematickou pleť (Soin hydratant anti-imperfections global) 50 ml - 415Kč
Globální hydratační péče proti nedokonalostem pleti. Krém Vichy Normaderm Global spojuje 3 aktivní látky s peelingovým účinkem (kyselina salicylová + kyselina glykolová + LHA). Nedokonalosti pleti a začervenání jsou redukovány, pleť se neleskne a nemá ucpané póry. Lehká, nemastná a nelepivá textura hydratuje pleť 24 hodin. Krém je vhodný jako podklad pod make-up. Nekomedogenní. Hypoalergenní.
         Na tuto řadu nedělám recenzi po dvou použitích. Ale po několika měsících, kdy jsem řadu vždy vyzkoušela několikrát zasebou s přestávkami. Já opravdu nevím jestli je to problém jen mé pleti, ale určitě nemohu souhlasit s tím, co slibuje Vichy. Pokaždé, když jsem začala používat tento krém, byla pleť první den hezky hydratovaná, ale další dny začala být velmi vysušená, což se u mě projevilo zvýšenou tvorbou kožního mazu a zhoršením nedokonalostí. Tj. vyskákaly mi pupínky a "krupička" na celém obličeji. Je mi to poměrně líto, protože krém byl opravdu na začátku příjemný a velice se mi zamlouvá svěží vůně.

V kostce je tedy řada Normaderm od Vichy, podle mě, vhodná pouze pro velice mastnou pleť, ale budu ráda za vaše názory. Pokud jste někdo vyzkoušel tuto řadu a máte jiné zkušenosti, podělte se o ně :)

Iveta :)

Žádné komentáře:

Okomentovat