úterý 15. října 2013

Romantic purple eyes (S-he stylezone mono)

Ahojky všem. Dneska bych Vám ráda představila Mono oční stíny od S-he stylezone a zárověň inspiraci, jak se s nimi nalíčit. Jelikož mám zelené oči, zvolila jsem lila a tmavě fialové stín.
Začnu nejdřívě líčením, níže potom udělám rencenzi na mono stíny od S-he.
 
Romantické fialové líčení s S-he 
 
Světle fialový odstín jsem na nesla na celé horní víčko i na spodní linii řas. Tmavě fialový stín jsem nanesla do vnějšího koutku oka, jak na horní, tak i spodní víčko.
 
Líčení jsem doplnila černou linkou na horním víčku pomocí tekutých linek. A samozřejmě nesmíme zapomenout na řasenku.  
 
Pro zintenzivnění líčení, by jste mohli černou tužkou nanést linku i na spodní víčko, ale já jsem volila spíš něžnější vzhled. 

A teď už přímo k mono stínům S-he
 
Koupila jsem si dva, každý stojí 39Kč. Cena 39Kč je mi přijde docela fajn, pokud si chcete poskládat svoji vlastní paletku a nelíbí se Vám sestava už hotových paletek. Jinak Vás ale vyjde líp, když si koupíte celou paletku, protože, když si koupíte 4 stíny, tak už Vás to vyjde na 156Kč a za takovou cenu by jste měli krásnou celou paletku i od kavalitnejších značek.  
 
Světle fialový stín je takový do lila a když ho nanesete, tak se lehce třpytí a na světle se leskne do více barev, je takový metalický. Má o něco lepší pigmentaci než stín tmavě fialový.   
Tmavě filový stín jsem si koupila na vystínování víčka při použití lila stínu.
Tmavě fialový stín je matný a nijak se neleskne. Oba stíny mají poměrně slušnou pigmentaci, ale lépe se nanášejí prstem, nebo houbičkou - štětečkem mi přišlo, že se barva nanáší jen velmi lehce.
Ikdyž se mi celkově nelíbí balení a styl, který nyní používá S-he, tak se mi zamlouvá, že stíny do sebe pasují jako lego a můžete si je pokládat do sebe :) Ale to je jen taková bezvýznamná ptákovinka :) 
 
Doufám, že jsem Vás inspirovala. Fialové líčení se určitě hodí ke každým očím.
 
Přeji Vám krásný den. :)
 
Iveta

Žádné komentáře:

Okomentovat