čtvrtek 17. října 2013

Kosmetické novinky, které mě zaujaly

Krásný den Vám přeji. Trošíčku jsem pátrala na internetu a zaujalo mě pár výrobků, které bych ráda vyzkoušela, tak se s Váma o ně podělím :)



Oriflame
Rtěnka Power Shine Palladium
Rtěnka Power Shine s měňavým palladiem oblékne vaše rty do půvabného metalického závoje.
Mám ráda třepytivé a měňavé věcičky, tak je jasný, že mě tato rtěnka zaujala :)
 
Krém na nohy se zázvorem a klementinkou Feet Up
Bohatý krém na nohy s výtažkem se zázvoru, který má zklidňující vlastnosti, a osvěžujícím extraktem z klementinky. Krém s obsahem glycerinu se rychle vstřebává, vyživuje a vyhlazuje kůži a zanechává ji krásně hebkou.
Krém na nohy se hodí v zimě i v létě. Suché paty nejsou nic hezkého :) Nevím miluju zázvor, který k zimě pasuje :)
 
Miss Sporty
 

Perfect color rtěnka
Inovovaná krémová rtěnka Perfect Color, vylepšené složení, výrazný hydratační účinek, v odstínech s perletí i bez perleti.
Myslím, že tyto rtěnky budou hodně podobné jako nové rtěnky od Essence. Takže nevím proč nevyzkoušet :)
Řasenka Pump up booster curve it!
Posiluje růst díky vyživujícímu složení, dlouhodobým používáním uvidíš i po odlíčení, že tvé řasy zůstanou daleko krásnější než dříve, prodlužuje a maximálně zvětšuje objem, velký zakřivený kartáček dodá řasám objem a svůdné křivky.
Celkově mám řasenky od Miss Sporty ráda. Sice většinou kupuji L´Orealky, ale tuhle vyzkouším.

Goth me up lak na nehty s kouřovým efektem
Vrchní lak pro extra kouřový efekt, okamžitě přemění lesklý odstín v extra kouřový během pouhých několika minut, použití přes jakýkoliv barevný lak, povrchu nehtů bude vypadat víc zářivě při použití světlých barev.
Poslední dobou kupuju jen laky od Miss Sporty a Essence, ale ty od Miss Sporty jsou podle mě nejlepší. Jsou levné, mají obrovský výběr barev a lak mám vždy zaschlý během chvilky. Několikrát jsem se nachala zlákat a koupila jsem si lak 300Kč, ale byl horší než ty od Miss Sporty.
Takže pokaždé, když jsem v DMku, tak si jeden lak koupím :)
 
Balea
Balea pleťový peeling s vůní malin
Hloubkově čistí pleť a osvěžuje. Zabraňuje vzniku ucpaných pórů. Vitamín E a provitamín B5 chrání pleť před vysoušením. Pro zářící a jemný vzhled Vaší pleti.
Co dodat? Miluju maliny :) Nečekám žádné zázraky ohledně čištění ucpaných pórů, ale určitě to bude příjemný voňavý peeling :)
 
Balea Svěží energie rodinný sprchový gel
Sprchový gel je vhodný pro každý typ pokožky a pro všechny členy rodiny. Dopřejte svému tělu novou sílu při každodenní péči. Jemný sprchový gel spolehlivě čistí Vaši pokožku a zahaluje ji do svěží vůně.
 Klasika - sprcháč co nenadchne ani neurazí, ale určitě bude pěkně vonět :)
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat